+31 6 47 47 22 67 info@managinghappiness.nl

WIE ZIJN WIJ EN VOOR WIE WERKEN WIJ?

IK GELOOF HEEL ERG IN DE KRACHT VAN SAMEN DOEN. VERSCHILLENDE KWALITEITEN INBRENGEN OM DAARMEE SAMEN EEN VERRASSEND GOED RESULTAAT NEER TE ZETTEN. DIT KOMT TOT UITING IN DE PARTIJEN WAARMEE IK SAMENWERK, MAAR OOK IN DE MANIER WAAROP IK SAMENWERKEN. IK WERK NAMELIJK HEEL GRAAG MET MENSEN UIT DE ORGANISATIE ZELF OMDAT IK GELOOF DAT JE ALLEEN DAN EEN DUURZAAM RESULTAAT KUNT BEHALEN.

WIE

Mijn naam is Judith Becker en ik heb Managing Happiness opgericht omdat ik er blij van word als mensen doen waar ze gelukkig van worden. Om dit te realiseren werk ik samen met een netwerk van wetenschappers en professionals. Samen leveren wij de kennis en ervaring die nodig zijn om jouw vraagstuk op te lossen. Partners in dit proces zijn onder meer Hotelschool Maastricht, Graphic Playground, Erasmus Universiteit en Barbara Kerstens. Daarnaast werken wij altijd met mensen uit de organisatie zelf, zodat wij goed kunnen aansluiten bij de behoefte van de organisatie en zodoende een duurzaam resultaat kunnen behalen.

Organisaties waarvoor ik heb gewerkt zijn o.a. ING, NS, SNS, Sirjon, Vitalis, Stichting Welzijn Ouderen Arnhem, Driestroom, Gemeente Nijmegen, Forensisch Instituut Teylingereind, de Levensvraagbaak en de Baak. Daarnaast heb ik veel MKB-ondernemers begeleid in het oplossen van hun (leiderschaps)vraagstukken.

 

WAAROM

“The very most predictor of happiness is the quality of human relations.”

Positieve en gelukkige mensen zijn gezonder, creatiever, productiever, loyaler en beter in samenwerken. Geluk en welzijn worden steeds belangrijker gevonden. Niet alleen door het individu, maar ook door organisaties als de VN. Omdat de kwaliteit van de onderlinge menselijke relaties zo’n belangrijke bijdrage levert aan geluk, richt Managing Happiness zich op het tot stand brengen van positieve relaties in organisaties.

 

HOE

Managing Happiness verbindt mensen door ze op een positieve, soms ludieke manier met elkaar in dialoog te brengen. Wij maken hierbij gebruik van de nieuwste wetenschappelijke inzichten op het gebied van leiderschap, geluk en positieve relaties.

 

WAT

Wij bedenken, ontwerpen en implementeren tools en interventies die mensen op positieve wijze met elkaar verbinden. Dit kan in de rol van interim (project)manager, adviseur, spreker, facilitator of coach.

“Judith heeft samen met mij het team PCV bij NS aangestuurd. Dit was best een spannende constructie, je deelt immers je verantwoordelijkheid en de mensen in het team moeten ons als één ervaren. Judith is heel goed in staat om zo’n situatie goed te begeleiden. Haar warme openhartige aanpak maakt het makkelijk om samen te werken. Daarnaast kan ze met haar innovatieve coaching mensen aan het denken zetten, in actie krijgen en zo een stap verder brengen. Mensen in het team hebben allemaal op hun eigen manier kunnen werken aan hun ontwikkeling. Ook ik heb ervaren dat haar positieve energie zorgt voor een omgeving waarin het mogelijk wordt om buiten je kaders te denken. Een ervaring waar ik sterker en rijker uit ben gekomen.”

Nicole Schuit

Manager Proces-, Campagne- en Verbetermanagement, Nederlandse Spoorwegen

“Binnenkort start ik in een nieuwe functie. Ik heb Judith gevraagd mee te denken over de invulling en uitvoering van mijn nieuwe rol. Door het gesprek heb ik meer inzicht gekregen in wat mijn rol is in de context van de organisatie en heb ik meer duidelijkheid gekregen over hoe ik deze nieuwe rol kan gaan invullen. Ook heb ik kaders kunnen zetten voor wat betreft de uitvoering. De nieuwe inzichten hebben mij opgefrist en enthousiast gemaakt. Waardoor? Judith heeft goed doorgevraagd en inhoudelijk mee gedacht. Ze heeft verbanden gelegd tussen verschillende zaken die ik heb aangegeven. Als laatste heeft ze mij inzicht gegeven door relevante theorieën te schetsen. Als persoon komt Judith vertrouwd over, ik kan me bij haar kwetsbaar opstellen. Ook is zij door haar intelligentie en inlevingsvermogen een volwaardige gesprekspartner. Door haar analytisch vermogen kwamen we snel tot de kern wat me veel tijd heeft bespaard en gaat besparen.”

Karin Brouwers

HR Adviseur, Koninklijke Luchtmacht

“In mijn huidige opdracht is het van belang dat de medewerkers van het nieuw opgezette en ingerichte Dienstencentrum (SSC) de veranderslag maken naar klantgericht werken en gelijktijdig aandacht besteden aan teambuilding. Daarnaast moet de link worden gerealiseerd tussen de jaarplannen van het MT SSC en de ervaringen van en met de medewerkers. Dit bijzondere traject is met heel veel zorg en inspanning door Judith succesvol opgepakt. Als gevolg hiervan zijn de medewerkers zich veel meer bewust van hun rol en positie, maar ook van hun invloed. De managers van het SSC vinden hierin de noodzakelijke handvatten in de uitvoering van hun plannen. De wisselwerking tussen Judith enerzijds en alle betrokkenen binnen het SSC anderzijds, is zeer inspirerend en levert resultaat op.”

Bram van Hunnik

Manager Bedrijfsvoering a.i., Zorggroep Sirjon

CONTACT

Wil je kennismaken of heb je behoefte aan meer informatie, laat het ons dan s.v.p. weten! Ik help je graag verder!